online marketing a-z-ig

Blog bejegyzések

Hogyan kerülhet fel vállalkozásod a Google Maps-re?

A digitális korban a vállalkozások online láthatósága kulcsfontosságú. A Google Maps az egyik legnagyobb hatású platform, amelyet egy vállalkozás felhasználhat annak érdekében, hogy közelebb kerüljön ügyfeleihez, és jobb helyi elérést érjen el.

Elolvasom!

A márkaépítés 3 legfontosabb lépése

A márkaépítés egy elengedhetetlen folyamat a vállalkozás hosszú távú sikeréhez. A jól felépített márka segít megkülönböztetni a vállalkozást a versenytársaktól, növeli a hűséges vevők számát,

Elolvasom!

Az influencer marketing előnyei és kockázatai

Az influencer marketing az utóbbi években robbanásszerűen fejlődött, és az egyik leggyorsabban növekvő digitális marketing stratégia. Az influencer marketing során a márkák együttműködnek olyan személyekkel, akiknek nagy követőbázisa van a közösségi médiában, és akiknek az érdeklődési körük és a személyiségei összhangban vannak a márkával.

Elolvasom!

Mi az a branding és miért fontos?

A branding és a márkamenedzsment két olyan fogalom, amelyek egyre fontosabbá válnak a versenyképes üzleti környezetben. A cégeknek ma már nem csak a termékeiknek kell minőségi lenniük, hanem a márka, amely mögött állnak, is megfelelően kell működjön.

Elolvasom!

Hogyan hozza létre első Google Display Ads kampányát?

Ahhoz, hogy online ismertté válj, és elérd a terméked vagy szolgáltatásod iránt valóban érdeklődő közönséget, digitális marketingstratégiára és türelemre van szükség – sok türelemre. Ha szeretnéd felgyorsítani ezt a folyamatot azzal, hogy sok felhasználót vonz, digitális marketingügynökségként azt javasoljuk, hogy hozz létre egy Google Display kampányt.

Elolvasom!

Elkötelezettség növelő webes tartalmak

Unásig hallottuk már, hogy a tartalom a király, de az elkötelezettség az, ami valójában meghatározza a minőséget. Ebben a cikkben adunk néhány tippet arra vonatkozóan, hogyan készítsen minőségi posztokat különböző formátumokban és tartalomtípusokban, amelyek segítenek webes és közösségi média stratégiai céljainak elérésében.

Elolvasom!

7 szempont a sikeres konverzió optimalizáláshoz

A sok látogató jelenléte a weboldalakon még nem feltétlenül jelent sok eladást is. Különböző technikák léteznek a webhely teljesítményének fokozására. Érdemes már a kezdetektől fogva olyan digitális marketingügynökséget választani melynek kisujjában van a komódverzió optimalizálás művészete.

Elolvasom!

Miért van kosárelhagyás és mit tehetünk ellene?

A kosárelhagyás sok webshop tulajdonost aggaszt, és kétségbe vonja weboldaluk hatékonyságát. A kosárral interakcióba lépő felhasználókból kinyert információk azonban, még ha elsőre nem is vásárolnak, nagyon hasznosak az új lehetőségek megteremtéséhez.

Elolvasom!

Mi a ROI és miért olyan fontos a vállalat számára?

ROI, magyarul befektetés arányos megtérülés egy alapvető képlet az Inbound Marketing akcióink sikerének kiszámítására. Fedezze fel, mi rejtőzik e kezdőbetűk mögött, és miért érdemes odafigyelnie rájuk.
Az Inbound Marketing minden típusú vállalat számára biztos befutó.

Elolvasom!

A neuromarketing avagy mi történik a fogyasztó fejében?

Az agyunk egy kincsesláda, tele emlékekkel, gondolatokkal és ötletekkel, amelyeket életünk során felhalmozunk. Döntéseinket mindezek alapján mérjük, tudatosan és irracionálisan egyaránt. A neuromarketing segít megfejteni a döntéseket hozó mechanizmusokat, és megtanulni, hogyan alkalmazkodjunk hozzájuk.

Elolvasom!

Az UX szerepe az élménytervezésben

felhasználói élmény (User Experience, UX) eredetét néha a Feng Shui születésével hozzák összefüggésbe i.sz. 4000-ben Kínában, ahol az emberek arra törekedtek, hogy mindent harmonizáljanak a környezetükkel.

Elolvasom!

Így optimalizáld a CTA-t a blogodban

A vállalkozás digitális marketingtervének meghatározásakor a különböző akciók konverziójaként az egyik fő cél a Call to Actions, azaz CTA-k. A cselekvésre való felhívás javítja a CTR-t, és így növelheti a webhely konverzióját, ezért egy digitális marketingügynökség nagy hangsúlyt helyez a megfelelő CTA-kra.

Elolvasom!

Márka architechtúrák különböző környezetben

A márkaépítés a marketing egy titkos fegyvere mely a vevők figyelmének a felkeltésére a pozicionálásra kiváló. A márkaépítés két részre osztható, a vizuálisan megjelenő látható és a láthatalan elemekre. A logó színei és az arculat például látható elemek.

Elolvasom!